هدایای تبلیغاتی اسکار

ساخت وبلاگ

مزایای هدایای تبلیغاتی چیست؟

در زیر تعدادی از مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی و محصولات را ذکر کرده ایم. داشتن یک کمپین تبلیغاتی برای یک شرکت ضروری است وقتی که می خواهد به رشد و نمایش استعدادهای خود ادامه دهد. استفاده از محصولات تبلیغاتی یک راه عالی برای انتقال تبلیغات خود به دفاتر و خانه های مشتریان بالقوه و موجود است.

هدایای تبلیغاتی اقلامی مقرون به صرفه هستند، که می توانند مشتریان بالقوه را به نام تجاری شما علاقه مند کنند. محصولات مارکدار مانند خودکار و ساعت دیواری تبلیغاتی در دفاتر استفاده می شوند. در عین حال دارای مزایای بسیاری، در دیگر زمینه های کسب و کار نیزهستند، تا تاثیر برند طولانی مدت و مؤثر باشد.

هدف از هدایای تبلیغاتی جذب و تقاضا برای مشتریان است و مردم از محصول رایگان بهره مند می شوند و مصرف کنندگان واقعا از محصولات مفید و ارزشمند برای زندگی خود استفاده می کنند.

 

هدایای تبلیغاتی

چگونه هدایای تبلیغاتی می توانند وفاداری نام تجاری را بیان کنند

یکی از مهمترین جنبه های یک کسب و کار موفقیت آمیز، اطمینان از ارتباط مناسب با مشتریان جدید است. چه راه بهتر برای ارتباط با یک مشتری بالقوه بوسیله دادن یک هدیه رایگان؟ در مطالعات نشان داده شده است که دادن هدیه به مشتری باعث افزایش شانس در انتخاب شما از رقبای دیگر می شود، با بیانی دیگر احساس وفاداری برند.

یک مزیت قابل توجه از یک هدیه تبلیغاتی این است که بعد از گفتگو، حس وفاداری ایجاد می شود. یک مطالعه نشان می دهد که در یک نمایشگاه، افرادی که به غرفه شما مراجعه می کنند اگر یک هدیه تبلیغاتی دریافت کنند، مشتری شما خواهند شد.

دادن یک هدیه به مشتری بالقوه شما یک راه عالی برای شروع یک مکالمه است که می تواند به برقراری ارتباط و در نهایت به فروش منجر شود.

مزیت داشتن رابطه خوب با مشتریان در طولانی مدت مشخص می شود

برقراری ارتباط قوی با مشتریان خود، کیفیتی است که اطمینان حاصل می کند که شرکت شما در بلند مدت سود خواهد برد. مشتریان متوجه می شوند که اگر شرکت ها سعی در روابط معنادار با مشتریان خود ایجاد کنند، احتمال دارد که دوستان و خانواده خود را به این برند خاص توصیه کنند، این امر برای شرکت شما در آینده بسیار سودآور خواهد بود.

برقراری روابط قوی می تواند با هدیه دادن اقلامی مانند هدایای مارکدار و یا فلش مموری تبلیغاتی انجام شود. این فوق العاده است برای بدست آوردن مشتریانی که برای همیشه می مانند.

اما هدایا تبلیغاتی شروع به ایجاد تعامل با مشتری می کنند در حالی که افزایش مشارکت در شبکه شما را افزایش می دهند. اقلامی که شما هدیه داده اید می تواند بسیاری از افراد مختلف از مشتریان بالقوه و موجود و خانواده و دوستان آنها را با برند شما آشنا کند.

 

هدیه تبلیغاتی

با استفاده از هدایای تبلیغاتی، مشتریان خود را پرورش دهید

مزیتی عالی برای استفاده از کالاهای مارکدار این است که مشتریان از طریق علاقه به آن نام تجاری، ارزش و علاقه به محصولات شما پیدا می کنند. این کمپین یک رابطه شخصی با مصرف کنندگان ایجاد خواهد کرد که آنها می توانند به طور مستقیم با شما تماس بگیرند.

وب سایت کوکا کولا اعلام کرد که در طول کمپین های تبلیغاتی تعداد زیادی بطری شیشه ای را از طریق فروشگاه آنلاین الکترونیکی بطور رایگان توضیع کرده است. این کار باعث بالا رفتن فروش از طریق این فروشگاه آنلاین شده است. این اندازه گیری بسیار خوبی از تمایل مشتری برای خرید و بیشتر شدن علاقه به نام تجاری و افزایش تعامل با نام تجاری شما خواهد شد.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : هدایای تبلیغاتی, هدیه تبلیغاتی, نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 164 تاريخ : چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت: 12:52

هدایای تبلیغاتی

عرضه هدیه تبلیغاتی یک فرآیند هدفمند است و باید با دقت انجام شود. اگر به طور صحیح و درست انجام شود، می تواند بستر مناسبی برای ایجاد روابط بهتر را فراهم کند و به عنوان وسیله ای کار آمد می تواند نتایجی سازنده به ارمغان بیاورد.

دلایل استفاده از آنها ممکن است شامل : قدردانی از یک رابطه تجاری ادامه دار باشد یا برای تشکر از مشتریان وفادار و یا برای قدردانی از کارکنانی که کارهای اضافی در زمینه های کاری خود انجام داده اند.

یک قاعده کلی در هنگام دادن هدایای تبلیغاتی ، شناخت اخلاق و روحیات گیرنده آن می باشد. از سیاست های هدیه دادن برخی از شرکت های تجاری آگاه باشید. از دادن هدایای تبلیغاتی عجیب و غریب اجتناب کنید چون این کار شما را در خط مشی نامربوط قرار می دهد.

بیشتر به این نکته توجه کنید که هدایای تبلیغاتی شما، یک احساس خوب در گیرنده آن ایجاد کند.
بعضی از دستورالعمل های زیر شما را قادر می سازد که هدایای تبلیغاتی عالی را انتخاب کنید.

در مورد مناسب بودن هدیه تبلیغاتی فکر کنید

مناسب بودن هدیه تبلیغاتی را می توان به روش های مختلف توصیف کرد. در ابتدا، باید شخصیت گیرنده را در نظر بگیرید. این بسیار مهم است، زیرا هدیه تبلیغاتی شما ممکن است آزار دهنده و غیر مرتبط باشد. گیرندگانی که دارای شخصیتی رسمی هستند، قطعا با اقلام فانتزی خوشحال نخواهند شد.

اگر احساس نزدیک بودن  و صمیمیت هنوز ایجاد نشده است، از عرضه اقلام بیش از حد شخصی اجتناب کنید. عرضه هدایای تبلیغاتی خود را به مناسبت های ویژه محدود کنید تا احساس دریافت رشوه در گیرندگان آن ایجاد نشود.

بهتر است تحقیقاتی در مورد اینکه چه نوع هدایای تبلیغاتی می توانند برای دریافت کنندگان آن جالب باشند انجام دهید. نظرات و موارد دلخواه گیرندگان هدایای تبلیغاتی را در نظر بگیرید.

در خصوص چگونگی عرضه هدیه تبلیغاتی خود فکر کنید

امکان ارسال یک هدیه تبلیغاتی وقتی که گیرنده آن بسیار دورتر از شماست ، نیز وجود دارد. بسته بندی هدایا تبلیغاتی می توانند تاثیر گذار و مهم باشد. برای نوشتن برچسب های هدیه، زمانی را اختصاص دهید. این امر یک حس خوب و نزدیکی به هدایای تبلیغاتی شما اضافه می کند. 

 

 

از بهترین هدیه تبلیغاتی برای مناسبت مورد نظر و یا متناسب با تجارت خود استفاده کنید

برای مثال، فلش مموری تبلیغاتی و ساعت دیواری تبلیغاتی ، اقلامی هستند که از قدیم طرفدارانی را داشته اند، اما با ظهور مارک های جدید در بازار، انتخاب نام تجاری معتبر بسیار دشوار شده است. این بار هم، شمامی توانید با انجام یک تحقیق کوچک این مشکل راحل کنید.

ممکن است کمی هزینه بر باشد، اما شما همیشه می توانید از مجموعه اسکار برای انتخاب بهترین گزینه موجود کمک بگیرید. جعبه پذیرایی تبلیغاتی نیز یک گزینه محبوب برای انتخاب هدایا تبلیغاتی با نام تجاری شما می باشد. جعبه ای با طراحی خاص که یاد آور برند شما باشد، برای علاقه مندان خوشحالی زیادی را به ارمغان خواهد آورد.

شما نمی توانید هر چیزی را خریداری کنید. توجه به کیفیت و طراحی بسیار حائز اهمیت می باشد. نباید بیش از حد فانتزی و لوکس باشد. از هدایای تبلیغاتی دیگر می تواند بلیط رویدادهای ورزشی یا کنسرت باشد. این گزینه می تواند یک هدیه عالی باشد، اما ابتدا باید اولویت فردی را که آن را دریافت خواهد کرد را بدانید.

فقط از فروشگاه های معتبر خریداری کنید

هنگامی که در خصوص مکان مناسب برای خرید هدایای تبلیغاتی خود فکر می کنید، به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. شما می توانید به طور مستقیم از تولید کننده هدایا تبلیغاتی مورد نظرتان را خرید کنید تا از قیمت های پایین تر استفاده کنید. پیشنهاد می شود که هنگام خرید به صورت عمده، اقلام با نام تجاری را از نمایندگان آنها خریداری کنید.

در اینصورت ممکن است  شما تخفیف بیشتری بگیرید. یکی دیگر ازروش های خرید هدایای تبلیغاتی ،خرید آنلاین است. این روش می تواند زحمت شما را برای رفتن از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر کمتر کند.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : هدایا تبلیغاتی, هدیه تبلیغاتی, نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 114 تاريخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت: 19:05

هدایای تبلیغاتی دارای لوگو ممکن است چیزی باشد که توسط دیگران جستجو می‌شود. آن‌ها ممکن است بپرسند چگونه می‌توانند هدیه‌ی دارای لوگو را دریافت کنند.

هدایای تبلیغاتی سفارشی چاپ‌شده تقریبا در هر صنعتی استفاده می‌شود. تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، خرده‌فروشان و ارائه‌دهندگان خدمات، همگی ارزش این رسانه‌ی تبلیغاتی قدرتمند را می‌دانند. استفاده از آرم روی هدیه‌ی تبلیغاتی با مارک، حتی در عرصه‌ی حرفه‌ای گسترش یافته و توسط وکلا، پزشکان و دندان‌پزشکان خریداری شده است.

شما می‌توانید نمونه‌هایی از هدایای تبلیغاتی را حتی زمانی که در خیابان راه می‌روید، مشاهده کنید. توجه داشته باشید که تمام چترهای چاپ‌شده، کوله پشتی‌های دارای آرم، کیسه‌های دستمال کاغذی، ساعت دیواری تبلیغاتی  و کیف‌های دستی شرکت‌های تبلیغاتی را به‌عنوان تنها یک مثال می‌توان ذکر کرد.

 

اسکار

 

طبق آمار منتشرشده، کاربران محصولات تبلیغاتی چاپ‌شده از انواع مختلف محصولات تبلیغاتی برند سفارشی‌سازی‌شده در سال استفاده می‌کنند. در اقتصاد امروز، هر گونه هزینه‌ی تبلیغاتی مورد بررسی قرار می‌گیرد، بازاریابان همچنان به مارک تجاری و آرم برند روی محصولات تبلیغاتی با دلایل معتبر تکیه می‌کنند. در اینجا فقط چند نمونه ذکر شده است.

حسن نیت هدیه تبلیغاتی

اراده‌ی خوب، یک اصطلاح حسابداری است که برای بازتاب بخشی از ارزش یک نهاد تجاری یا سازمان که مستقیما مربوط به دارایی‌ها یا بدهی‌های آن نیست، استفاده می‌شود. اراده‌ی مطلوب دارایی نامحسوس نهایی است. به بیان ساده، این موضوع بدین معنی است که اگر دو شرکت یک محصول یکسان را با قیمت یکسان ارائه دهند و یک مشتری احتمالی، هدیه‌ تبلیغاتی را پیش‌تر، از یکی از این شرکت‌ها گرفته باشد، او «اراده‌ی خوب» را برای کسی که هدیه را از آن گرفته است احساس می‌کند و در نهایت محصول را از آن‌ها خریداری خواهد کرد.

این طبیعت اساسی انسان است. مصرف‌کنندگان هر نوع محصول، می‌خواهند بدانند کدام شرکت از آن‌ها حمایت می‌کنند. دریافت اقلام با برند سفارشی یا هدایای تبلیغاتی بدون نیاز به خرید آن، به‌عنوان یک بیان صادقانه در بخشی از این شرکت به اطلاع خریداران می‌رسد که تجارت آن‌ها ارزشمند است.

فاکتور خوب به ویژه زمانی وارد بازی می‌شود که هدایا‌ی تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تصور کنید که لنزهای تماسی خود را در یک مکان تاریک از دست بدهید و روز قبل یک چراغ قوه‌ی جیبی از یک شرکت درخواست کسب‌وکار دریافت کرده‌اید. نور می‌تواند به شما در پیدا کردن اشیاء گم‌شده کمک کند و احساس حسن نیت نسبت به هدایت‌کننده‌ی هدیه به مدت طولانی در آینده ادامه خواهد یافت.

تبلیغات دهان به دهان

مطالعات نشان داده‌اند که ارزان‌ترین و اغلب مؤثرترین نوع تبلیغات، تبلیغات «دهان به دهان» است. یک شخص اگر به همسالان خود در مورد ارزش محصولی خاص، خدمات یا درباره‌ی فردی سخن گوید، بسیار قدرتمندتر از هر نوع آگهی یا تبلیغات است. محصول مارک‌دار با مارک مفید می‌تواند اغلب این روند را تسهیل کند.

به‌عنوان مثال، یک محصول تبلیغی منحصربه‌فرد، مانند یک قلم، هنگام نشستن در کنار یک غریبه در هواپیما، ممکن است توجه وی را جلب کند. ممکن است یک مکالمه در مورد قلم شروع شود و صاحب قلم ممکن است توضیح دهد که چگونه آن را دریافت کرده است و نام اهداکننده ذکر و خدمات عالی آن‌ها مطرح خواهد شد.

هدیه‌ی دارای لوگو ممکن است چیزی باشد که توسط دیگران جستجو می‌شود. آن‌ها ممکن است بپرسند چگونه می‌توانند هدیه دارای لوگو را دریافت کنند، گیرنده برای بحث در مورد شرکت و چگونگی تماس با نماینده‌ی فروش برای دریافت یک مورد مشابه آن مشتاق خواهد بود.

اسکار

آگاهی از برند در تبلیغات

همیشه توجه کنید که چگونه در ورزشگاه‌ها تبلیغات بیلبورد را تنها با نام خود، بدون کپی، بدون تلفن، بدون وب‌سایت به نمایش می‌گذارند. این موضوع به دلیل آن است که همه‌ی آن‌ها ارزش آگاهی از نام تجاری را می‌دانند. آگاهی از نام تجاری، یک مفهوم بازاریابی است که دانش مصرف‌کننده از وجود یک نام تجاری را می‌سنجد. در یک سطح عملی، به این معنی است که اگر قیمت یکسان باشد، مصرف‌کننده احتمالا محصولی را خریداری می‌کند که آرم آن‌ را دیده یا نام آن‌ را شناخته باشد؛ نه یک محصول یا سرویس که برای او ناشناخته است.

آگاهی از برند نیز مربوط به اقلام با آرم چاپ‌شده است؛ به‌عنوان مثال یک تولیدکننده‌ی سس باربیکیو ممکن است مسابقه‌ی آشپزی را در نمایشگاه محلی شهر برگزار کند و برای هر شرکت‌کننده یک پیش‌نویس با آرم چاپ‌شده را برگزیند. افرادی که لوگو را می‌بینند، آن را به یاد می‌آورند و احتمالا در نهایت محصولی را که لوگوی مشابهی عرضه می‌کند، خریداری کنند.

شرکت تبلیغاتی اسکار ارائه‌دهنده‌ی انواع هدایای تبلیغاتی شرکتی، خصوصی و هدیه‌های تبلیغاتی ارزان و لوکس است.

برای تماس و سفارش هدایای تبلیغاتی از شرکت بزرگ و معتبر اسکار گیفت با ما تماس بگیرید.

88913509-021     -----     88912715-021

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : هدایای تبلیغاتی, نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 153 تاريخ : چهارشنبه 4 بهمن 1396 ساعت: 16:53

ساعت دیواری تبلیغاتی

خیلی غیرمعمول نیست که مردم هدایای تبلیغاتی که دریافت می‌کنند را جایی دور از چشم بگذارند، چون اکثر این کالاها اصلا قابل استفاده نیستند. مردم اکثرا یا این کالاها را دور می‌اندازند، یا آنها را در کشوها و کمدهای خود می‌گذارند که هیچکس نمی‌تواند آنها را ببیند و یا فقط چند بار از آن استفاده می‌کنند و خیلی زود به کل فراموش‌شان می‌کنند.

ساعت دیواری تبلیغاتی ، ساعت مچی و رومیزی، کالاهایی بسیار مفید و کاربردی هستند. شما باید این موضوع را درک کنید که هنگام انتخاب یک کالای تبلیغاتی، باید مطمئن شوید که این کالا برای افرادی که آن را دریافت می‌کنند مفید و کاربردی باشد. به همین دلیل است که شرکت‌های بزرگ ساعت‌ را برای تبلیغات انتخاب می‌کنند.

اما چرا ساعت تبلیغاتی؟

ساعت‌های تبلیغاتی هدایای فوق‌العاده‌ای برای کارکنان هستند

در صورتی که بخواهید به کارمنان خود برای دستاوردها و خدماتی که در طول سال‌ها برای سازمان شما انجام داده‌اند پاداش بدهید و آنها را تشویق کنید، ساعت‌های شرکتی می‌توانند هدیه‌های جالب‌توجهی باشند. با اینکار به آنها نشان می‌دهید که حضورشان برای شما و سازمان اهمیت دارد.

ساعت‌ها هدایای «تشکر» فوق‌العاده‌ای برای مشتری‌ها هستند

آیا در حال حاضر مشتری یا مشتری‌هایی دارید که در طول سالها به شما وفادار مانده‌اند و رقبایتان در تلاش برای «دزدیدن» آنها باشند؟ آیا این مشتری‌ها یکی از بزرگترین مشتری‌های شرکت شما هستند؟ می‌توانید با هدیه دادن ساعت‌هایی با برند شرکت خودتان، از آنها برای حمایت و وفاداری‌شان تشکر کنید.

تنوع ساعت‌ها بسیار زیاد است

ممکن است ایده هدیه دادن ساعت یکسان باشد، اما وقتی در بازار ساعت‌های تبلیغاتی باشید، متوجه می‌شوید که ساعت‌ها انواع مختلف دارند: نقره، پلاتین، طلا، مردانه، زنانه و غیره. در واقع، این لیست عملا پایانی ندارد.

ساعت‌های مارکدار، هدایای ارزشمندی هستند

حقیقت این است که بسیاری از هدایای تبلیغاتی ارزان، در عموم وجهه خوبی ندارند (البته این به این معنا نیست که مردم از این هدایای تبلیغاتی استفاده نمی‌کنند)، اما ساعت‌، کالایی است که همه افراد به خوبی به ازش آن واقفند.

با هدیه دادن یک ساعت دیواری تبلیغاتی، به گیرنده نشان می‌دهید که می‌خواهید او به کار با کسب‌وکار شما افتخار کند. در حقیقت به او نشان می‌دهید که برایش ارزش قائل هستید و به همین دلیل است که یک کالای ارزشمند و کاربردی به او هدیه می‌دهید.

ساعت‌ها همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرند

اکثر مردم از ساعت استفاده می‌کنند، بنابراین اگر به افراد ساعت تبلیغاتی هدیه دهید، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که از آنها استفاده می‌شود. اگر به مشتری‌های خود ساعت دیواری تبلیغاتی بدهید، قطعا آنها را بر روی دیوار خانه یا دفتر خود آویزان می‌کنند و هر موقع برای چک کردن زمان به ساعت شما نگاه کنند، شرکت شما و خدمات‌تان را به یاد می‌آورند.

اگر به کارمندهایتان ساعت هدیه بدهید، همیشه آنها را به یاد موفقیت‌هایشان خواهید انداخت.
هنگامی که نوبت به انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی می‌رسد، بدون شک ساعت در صدر فهرست قرار دارند. هنگام هدیه دادن ساعت‌های تبلیغاتی، از این سه مورد مطمئن شوید:

· اینکه آنها حتما از آن استفاده می‌کنند یا خیر.

· اینکه لوگو یا برند شرکت‌تان بر روی ساعت مشخص است و آنها را به یاد شرکت شما خواهد انداخت.

· اینکه آنها باور دارند که واقعا برای شرکت شما ارزشمند هستند.

ساعت‌های مچی، رومیزی و دیواری تبلیغاتی، شیوه‌ای ماهرانه هستند برای اینکه به مشتری‌ها و کارمندان‌تان نشان دهید که دارایی ارزشمندی برای کسب‌وکارتان هستند و به این ترتیب می خواهید از آنها تشکر کنید؛ این واقعیتی است که مردم دوست دارند از آنها قدردانی شود و شما با هدیه دادن یک ساعت دیواری تبلیغاتی، مچی یا رومیزی به آنها، از آنها قدردانی خواهید کرد.

همچنین بد نیست بدانید که ساعت‌های دیواری تبلیغاتی روشی قطعی برای در معرض دید قرار دادن برندتان است. قطعا می‌دانید که زندگی روزانه ما تا چه حد به زمان وابسته است. هر بار که یکی از مشتری‌های احتمالی‌تان زمان را با نگاه کردن به ساعت تبلیغاتی شما چک کند، شما هم یک قدم به تبدیل او به یک مشتری دائمی نزدیک‌تر می‌شوید.

مطالعات انجام شده در مورد بازاریابی و بازاریابی برند نشان می‌دهد که یک مشتری احتمالی، قبل از تصمیم‌گیری برای خرید محصول، باید آگهی آن را حداقل 6 بار ببیند. یک ساعت دیواری تبلیغاتی، گزینه‌ای خوبی خواهد بود، چراکه حتی بیشتر از شش بار در روز در معرض دید مشتری‌های احتمالی شما خواهد بود.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های ساعت‌های تبلیغاتی این است که آنها را می‌توان تقریبا در هرجایی استفاده کرد، همه ما، هرجایی که باشیم، دائما زمان را چک می‌کنیم.

از آنجایی که دامنه انتخاب محصولات تبلیغاتی بسیار گسترده است، ما در اسکار، ساعت‌های تبلیغاتی با کیفیت بالا و ساخته شده توسط بهترین تولیدکنندگان موجود در این صنعت را برای شما فراهم کرده‌ایم. ویژگی اصلی ساعت‌های تبلیغاتی ما، دوام و عمر طولانی آنهاست، چراکه نمی‌خواهیم ساعت‌های تبلیغاتی که می خواهید به کارکنان و مشتری‌های خود هدیه دهید، پس از چند روز یا چند ماه از کار بیفتند.

سرمایه‌گذاری در یک کالای تبلیغاتی گران‌قیمت، باید تصویر خوبی از شرکت شما ارائه ‌دهد و این همان چیزی که در کسب‌وکار به آن نیاز دارید.
هدف ما در اسکار با سال ها سابقه در این امر، ارائه بهترین خدمات به مشتریان است.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : هدایای تبلیغاتی, هدیه تبلیغاتی, ساعت دیواری تبلیغاتی, نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 161 تاريخ : دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت: 17:05

خبرنامه